mob-icon
Вхід/Реєстрація
Вхід Реєстрація

Скарги на онлайн казино

  • 3
    Опрацьовані скарги
  • 0 UAH
    Повернули коштів
  • 0
    Вирішені скарги

Центр обробки скарг Casino-Ukraine.com.ua

Ваш гарант справедливості у світі гри та азарту

  • image-casino
    Прозорість та відповідальність
    Ми забезпечуємо прозору модерацію скарг і вирішуємо їх на основі обʼєктивності та доказів.
  • image-casino
    Принцип клієнтоорієнтованості
    Ми цінуємо кожного нашого клієнта і прагнемо надати індивідуальний підхід та персоналізований сервіс.
  • Професіоналізм і надійність
    Ми є професіоналами у своїй, сфері і дотримуємося високих стандартів етики та чесності.

Всі скарги

Всі скарги

Що потрібно знати перед подачею скарги

Наша мета - зробити процес вирішення скарг максимально швидким, ефективним та зрозумілим

  1. Перш ніж подати скаргу на онлайн-казино через нашу платформу Casino-Ukraine.com.ua, ми рекомендуємо вам вичерпати всі можливості для вирішення проблеми безпосередньо з онлайн казино. Зверніться до команди підтримки онлайн казино та спробуйте вирішити суперечку через них. Цей крок може сприяти швидшому та ефективному вирішенню проблеми.
  2. Уважно прочитайте правила та рекомендації Casino-Ukraine.com.ua щодо процедури подання скарги. Ми надаємо детальну інформацію про те, як правильно подати скаргу та яку інформацію нам необхідно надати для цього. Дотримання цих вказівок сприятиме швидшому розгляду вашої скарги та покращенню шансів на успішне вирішення скарги.
    Читати рекомендацію
  3. Якщо ви вичерпали всі можливості для вирішення суперечки з онлайн казино та уважно прочитали наші вказівки, ви можете подати скаргу через форму, яку ми надаємо на нашому веб-сайті casino-ukraine.com.ua. Заповніть форму з усією необхідною інформацією та деталями вашої скарги, щоб ми могли стати посередниками у ситуації та допомогти вам отримати розгляд проблеми.
Наші наступні кроки
  1. Після отримання скарги перевіряємо та реєструємо її в нашій системі.
  2. Ретельно вивчаємо подану інформацію, включаючи докази та деталі скарги.
  3. Звʼязуємось з казино для отримання додаткової інформації та пояснень.
  4. Проводимо розслідування скарги, аналізуємо факти та релевантні дані.
  5. На основі отриманої інформації приймаємо обʼєктивне рішення.
  6. Повідомляємо заявника та представника казино про результат розгляду.
Наші принципи роботи
Зазвичай, ми прагнемо досягти мирного врегулювання суперечок шляхом взаєморозуміння сторін та досягнення взаємовигідного рішення. У разі успішного розв'язання скарги, ми надаємо рекомендації щодо запобігання подібним ситуаціям у майбутньому та сприяємо встановленню покращених стандартів обслуговування користувачів. Крім того, ми забезпечуємо прозорий процес розгляду скарг, збираємо та аналізуємо дані для покращення якості обслуговування усіх учасників. Наша команда займається постійним вдосконаленням системи розгляду скарг, щоб забезпечити справедливість та надати нашим користувачам впевненість у тому, що їхні скарги будуть вирішені ефективно та ретельно. Наша мета - створити безпечне та високоякісне гральне середовище для всіх користувачів.

Онлайн казино, інформацію про які наведено на порталі casino-ukraine.com.ua, здійснюють легальну діяльність в інтернеті. Проте навіть між чесними та надійними ігровими закладами та їх відвідувачами можуть виникати конфлікти, суперечки та непорозуміння.

Зареєстровані відвідувачі casino-ukraine.com.ua можуть подавати претензії та скарги на інтернет казино, відомості про які є на сайті. Наші фахівці обробляють усі звернення гравців і допомагають вирішувати конфліктні ситуації, виступаючи неупередженими та об’єктивними посередниками.

Скарги на онлайн казино – роль casino-ukraine.com.ua

Наш сайт призначається для інформування зацікавлених повнолітніх осіб про діяльність інтернет казино, умови участі в азартних іграх та особливості гральних автоматів. Ми не проводимо платних ігор, не приймаємо платежів, не надаємо будь-які інші послуги, пов’язані з фінансовими операціями, можливістю виграшу або втрати грошей.

Прийом претензій та скарг на онлайн казино — частина нашої роботи, пов’язана з можливістю повідомлення гравців про надійні та чесні розважальні заклади України, та покращення ігрової індустрії країни.

При обробці звернень гравців, ми беремо до уваги:

  • Принципи об’єктивності та незалежності;
  • Чинні законодавчі норми;
  • Умови КРАІЛ та правила «Відповідальної гри».

Ми зацікавлені у захисті прав та інтересів зареєстрованих та незареєстрованих відвідувачів легальних інтернет казино України.

Коли потрібно подавати скаргу на казино до casino-ukraine.com.ua

Трапляється, що початківці і навіть досвідчені гравці недостатньо обізнані про правила участі в азартних іграх та умови відвідування онлайн казино. Перед тим, як надіслати скаргу нам, спробуйте врегулювати ситуацію з розважальним клубом через його адміністрацію:

  1. Зверніться в живий чат і розкажіть співробітнику про проблему. Будьте ввічливі та лаконічні. Зв’язатися з адміністрацією можна також по email та іншими способами, зазначеними у розділі «Контакти».
  2. За потреби пред’явіть співробітнику казино докази порушення своїх прав та інтересів. Наприклад, скріншот екрану, на якому зафіксовано факт безпричинного відхилення заявки на виплату.

Легальні українські казино не зацікавлені у тривалих суперечках зі своїми клієнтами, і завжди намагаються йти назустріч гравцям.

Якщо вирішити проблему з адміністрацією онлайн казино самостійно не вдалося, вам слід:

  1. Зайти до розділу нашого сайту «Правила подання претензій та скарг на інтернет казино». Уважно ознайомитись із правилами та рекомендаціями.
  2. За відсутності облікового запису, безкоштовно зареєструватися на casino-ukraine.com.ua. При реєстрації, вказуйте правильну адресу email – та, через яку вам буде зручно здійснювати наступну комунікацію з нами.
  3. Подати скаргу чи претензію на онлайн казино, враховуючи наші правила та поради.

У багатьох випадках наша посередницька допомога допомагає вирішити спірне питання з адміністрацією казино на першому етапі.

Правила оформлення скарг на casino-ukraine.com.ua

Можливість подання скарг та претензій надається зареєстрованим користувачам нашого сайту. У реєстраційній формі запитуються лише базові відомості:

  1. Код для облікового запису.
  2. Нікнейм (ім’я користувача).
  3. Адреса email.

Для завершення реєстрації, протягом найближчих 24 годин потрібно перейти за прямим посиланням, надісланим на вказану в анкеті адресу email.

Реєстрація на casino-ukraine.com.ua означає, що користувач ознайомився, розуміє та приймає всі умови та правила користування нашим ресурсом, його сервісами та матеріалами.

Проходити реєстрацію на casino-ukraine.com.ua можуть громадяни України, які досягли віку 21 року. А також резиденти інших країн, які досягли віку 18 років або іншого віку повноліття у своїх юрисдикціях.

Подання скарг та претензій

Для надсилання претензії або скарги на онлайн казино, зареєстровані користувачі нашого сайту заповнюють форму, в якій вказують:

  1. Тему звернення (особистий кабінет, виведення коштів, інше питання).
  2. Назва інтернет казино (пропонується перелік легальних українських сайтів із азартними іграми).
  3. Суть проблеми.
  4. Відомості про облік у казино (нікнейм та адресу email, прив’язану до ігрового профілю).

Процес заповнення форми подання скарги на казино інтуїтивно зрозумілий.

Тема звернення

Коротко (не більше 50 символів) опишіть проблему. Наприклад, відмова у виплаті коштів або безпричинне блокування облікового запису.

Назва онлайн казино

Ми приймаємо скарги лише на інтернет-казино, які працюють в Україні легально. Виберіть заклад із нашого переліку.

Суть проблеми

Будьте лаконічні та об’єктивні. При описі проблеми відмовтеся від емоцій, погроз, ненормативної лексики. За наявності, повідомте нас про будь-які докази порушень ваших прав та інтересів.

Відомості про обліковий запис

Ми не просимо вас вказувати дані для авторизації у вашому ігровому профілі. У формі подання скарги треба вказати лише ваш нікнейм (за наявності такого) та/або ID облікового запису, а також адресу пошти.

Надсилання скарг та претензій

Подання заповненої форми скарги на онлайн казино здійснюється натисканням кнопки «Подати скаргу». Натискання по клавіші означає, що зареєстрований користувач погоджується з усіма умовами та правилами сайту casino-ukraine.com.ua, включаючи, але не обмежуючись положеннями «Політики конфіденційності», «Умовами обробки файлів cookie» та інших документів.

Скарги на онлайн казино — питання, які вирішуються

Ми приймаємо об’єктивні скарги на всі порушення прав та інтересів відвідувачів легальних інтернет казино України, недотримання вимог КРАІЛ та норм українського законодавства.

Нижче наведено основні проблеми, з якими звертаються до нас користувачі. Однак зазначимо, що ми готові надати допомогу у вирішенні будь-яких інших суперечок.

Виплата грошей

Поширені проблеми пов’язані з відмовою у виведенні виграних та/або депозитних фінансів, подвійною конвертацією гривень, стягненням комісій, про які заздалегідь не повідомляється, затримкою в обробці запитів на виплати.

Перевірка даних гравців

Згідно з українським ігровим законодавством, без успішного закінчення верифікації відвідувачі онлайн казино не можуть брати участь в азартних іграх. Навіть якщо вже поповнили рахунок чи заробили бонуси.

Основні проблеми, пов’язані з верифікацією: тривалий час перевірки фото посвідчень та інших знімків адміністрацією, та вимоги щодо надання додаткових документів.

Поповнення рахунку

Через технічні неполадки на ігровому сайті, після обробки транзакції банком, гроші, відправлені гравцем, можуть не зарахуватися на його внутрішній рахунок у казино.

Інші можливі проблеми з депозитами: утримання комісій, про які не йдеться у документах на сайті, відмова у нарахуванні депозитних бонусів.

Бонуси

Адміністрація казино має право відмовити у нарахуванні винагород будь-якому клієнту та анулювати вже видані йому заохочення, наприклад, при виникненні підозр у шахрайстві з боку гравця. Врахуйте, що бонусний баланс завжди обнуляється при поданні заявки на виплату. Доступ до участі у промозаходах може бути обмежений для кожного відвідувача казино.

При цьому адміністрація не може відмовити гостю у виплаті відіграного бонусного виграшу, якщо користувач не порушив правила акції, та змінити умови відіграшу вже виданої винагороди.

Обліковий запис

Можливі проблеми з обліковим записом: безпричинне блокування профілю, втрата інформації користувача, вимоги про проходження перевірок, не зазначених в «Угоді користувача», «Політиці конфіденційності», іншій документації.

Ігрові автомати

Під час проведення легалізації діяльності онлайн казино, ігрова держкомісія України обов’язково перевіряє його програмне забезпечення. Легальні клуби пропонують гостям лише сертифіковані слоти від ліцензованих провайдерів.

Разом з тим, гравці можуть подавати скарги на роботу гральних автоматів та іншого програмного забезпечення казино. До подання претензії радимо переконатися, що проблеми зі слотами не пов’язані з повільним з’єднанням з інтернетом та необхідністю очистити кукі.

Якість техпідтримки

Об’єктивні причини для подання скарг на роботу служби підтримки:

  • Ігнорування запитів;
  • Безпричинне блокування можливості надсилання повідомлень у чаті;
  • Відмова у розгляді претензії.

Нагадуємо, що українські онлайн казино зобов’язані надавати консультації у режимі 24/7, без свят та вихідних днів.

Інші питання

Вище наведено основні, але не єдині проблеми, на які приймаються скарги та претензії.

Швидкість розгляду скарги на casino-ukraine.com.ua

Ми робимо все для того, щоб обробляти звернення користувачів у найкоротші терміни. Щоб ваше питання було розглянуте якнайшвидше:

  • Докладно, але лаконічно описуйте суть проблеми;
  • Правильно вибирайте тему звернення;
  • Надайте всі відомості, що запитуються;
  • Закріплюйте до скарги докази порушень;
  • Не надсилайте кілька звернень щодо одного питання;
  • Не перебільшуйте обсягів порушень з боку казино.

До завершення роботи зі зверненням на casino-ukraine.com.ua користувач не повинен розкривати будь-яку інформацію про скаргу або претензії третім особам.

Причини для відмови в обробці претензій та скарг

Питання користувача не розглядатиметься, якщо:

  • Онлайн казино надав доказ своєї правоти;
  • Гравець відмовляється вказувати запитувану нами інформацію;
  • Відвідувач ігрового клубу надав невірні відомості, шахрайські дії, порушував правила участі в азартних іграх;
  • Звернення не пов’язане з діяльністю ліцензійного українського інтернет-казино.

Ще раз наголосимо, що легальні розважальні компанії України не зацікавлені у порушенні прав гравців. Причини — ризик великих штрафів та навіть відкликання дорогої ліцензії від КРАІЛ.

Завдяки цьому наше посередництво у вирішенні суперечок між ліцензійними казино та їх гравцями найчастіше дає максимально швидкі результати.